Zoals onze bedrijfsnaam al aangeeft zijn services of diensten onze belangrijkste activiteit. Daarom kan u ook na uw aankoop genieten van een zeer ruim aanbod van ondersteuningen. Wat meer is, in vele gevallen is dit volledig gratis, én we zijn er wanneer u ons nodig heeft.
Door ons internationaal karakter hebben we geen echte openingsuren. Daarom kunt u ons 24 uur per dag en 7 dagen per week, dus ook op feestdagen bereiken voor hulp en ondersteuning. U krijgt geen wachtdienst, maar wel direct een specialist aan de lijn. Rechtstreeks en uiteraard geen dure betaalnummers.
Hieronder vindt u de mogelijke vormen van ondersteuning. We hebben ze voor u geordend in de volgorde waarvan wij ervaren dat u het snelst een antwoord zal vinden.
Veelgestelde vragen (F.A.Q.)
Onze ervaringen met klanten leverden reeds een heel aantal veel gestelde vragen op. Indien u zelf ook een vraag heeft raden wij aan eerst hier te zoeken. Dit is de snelste manier om een antwoord op uw vraag te vinden. Wij zullen regelmatig nieuwe vragen en antwoorden toevoegen. U mag ook steeds uw suggesties of opmerkingen aan ons doorsturen.
De veelgestelde vragen vindt u op de service website (enkel voor klanten).
Ondersteuning via de service website
De service website is de centrale plaats waar u als klant terecht kan voor zowat alle mogelijke handelingen. Dit gaat van het aankopen van een nieuw product, of het stellen van een vraag tot het aanpassen van uw bestaande producten of controleren van de status ervan. Ook vindt u hier een historiek van uw reeds gestelde vragen, inclusief het antwoord. Uiteraard kan u ook nieuwe vragen stellen.
Deze dienst is beschikbaar 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Deze beveiligde website is volledig aangepast aan u. Afhankelijk van welke producten u aankocht zullen opties actief worden. Op die manier worden enkel de meest relevante zaken voor u zichtbaar wat de eenvoud in gebruik vergroot.
We hebben getracht het concept eenvoudig en gemakkelijk te houden zodat u zonder enige voorkennis gebruik kan maken van deze dienst.
Omdat wij deze website zo goed mogelijk willen laten aansluiten bij de behoeften van onze klanten ontwikkelen wij deze volledig zelf. Daardoor kunnen wij deze dienst pas aanbieden in de zomer van 2008. Voor al uw vragen of aanpassingen kan u voorlopig terecht op ons e-mailadres: support@bella.be.
Ondersteuning per e-mail
Door de eenvoud en gemakkelijke opvolging geven wij de voorkeur aan contact per e-mail of via onze ondersteuningspagina's op de service website. Doorgaans is dit ook de snelste manier! Meestal krijgt u binnen 24 uur van ons een antwoord. In de praktijk wordt een vraag meestal veel sneller beantwoord.
We houden het graag eenvoudig, daarom slechts één contactadres voor al uw vragen: support@bella.be
Telefonische ondersteuning
U kunt ons uiteraard ook telefonisch bereiken. Wij gaan er van uit dat als u vindt dat uw probleem echt belangrijk is, u ons altijd kan bellen, 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Ons telefoonnummer voor al uw vragen is: +32 (0)16 355 788